søndag den 14. juli 2013

Okay! jeg er tilbage!


Meget er sket siden sidst jeg skrev et indlæg her på bloggen. Jeg startede på Food College på grundforløbet til bager/konditor uddannelsen med den store drøm som konditor, hvor jeg endte med at tage bageruddannelsen først. Så fyldte jeg 20 år, jeg flyttede i lejlighed med min kæreste og vi købte hund. Siden bestod jeg så mit grundforløb med mit første 12 tal nogensinde og jeg var ovenud glad! en kort uge efter startede jeg så hos den bager hvor jeg havde fået elevplads og det var bare ikke mig! så nu er jeg på jagt efter en uddannelse hvor jeg kan arbejde og snakke med mennesker.. det har jeg brug for. Idéer modtages.

Anyway, jeg er tilbage, og jeg vil få opdateret bloggen med de sædvanlige opskrifter, for jeg bliver aldrig træt af at bage og lave mad i mit eget eller mine forældres køkken, og derudover mine nyeste køb. Genbrug er jeg stadig en sucker for. For nylig har jeg foreksempel købt et genbrugsskab som er et lille sommerprojekt som forhåbentlig bliver pisse godt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar