torsdag den 1. november 2012

Mine ønsker for i år


Nu er det jo snart jul og først i februar fylder jeg tyve, så er det vel okay at ønske sig noget stort, eller hvad? Det her er i hvert fald mine ønsker for i år:

  1. Den store vegetariske kogebog
  2. Flotte glasboxe til mine smykker
  3. Ipad
  4. Biotherm skin-ergetic anti-fatigue moist
  5. Crème brûlée skåle fra Pillivuyt 
  6. Dybe tallerkner fra Eva Solo til salater, pastaretter og supper
  7. Canon Eos 600D
  8. Penge til sparebøssen!
  9. Juicecentrifuge 
  10. Smadder flot jakke fra Ebay med læderærmer
  11. Bogen American Pictures fra min yndlingsfotograf Jacob Holdt
  12. Flot sølv ring med sort sten og fine detaljer
  13. Karolines dessertbog
  14. Sorte sneakers med plateau
  15. Tylsæt fra Bagetid.dk
  16. Nike Free Run +2, blå og orange
  17. Kageløfter fra Bagetid.dk
  18. Cupcake maskine
  19. Galaxy kjole fra Ebay
  20. Jeffrey Campbell Lita, sort med træhæl
  21. Cykel Avenue Airbase XM, lilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar