onsdag den 17. oktober 2012

Splinter ny blog - ny start

Jeg er ny her på siden og vil derfor starte med at vise hvem jeg er. Indtil nu har jeg blogget på www.mschwarck.blogspot.com. Kort om mig er jeg rigtig glad for at bage og tage billeder, så det vil komme til at fylde en hel del på dén her blog. En tredje ting er at jeg elsker genbrugsbutikker og faktisk gør jeg alt for mange indkøb der og tingene jeg køber vil selvfølgelig også blive vist. Nu jeg så er ved at vise jer hvordan jeg ser ud så kan jeg jo spørge hvad I synes om mit hår – vildt ikke? Mere om det i et andet indlæg – måske et lille indlæg om min store forandring.


2 kommentarer:

  1. For søren! Jeg har slet ikke opfanget, at du er flytter over på den her i stedet for :-)) der kan man bare se! Jeg er da helt sikkert en fast læser. Knus N.

    SvarSlet
    Svar
    1. Fik heller ikke rigtig skrevet det på den gamle blog før nu, og jeg kan godt forstå hvis du lige overså det på facebooksiden min søde ;-) Hvor er det dejligt du stadig gider følge med!

      Slet